marți, 17 noiembrie 2015

Ne-au păcălit!

Sau, doamne, ce trist!, m-aţi păcălit iar!
Să-mi fie ruşine! De ce am plâns? Degeaba! De ce au plâns părinţii lor? Doamne! Să vă fie ruşine! De ce n-aţi plâns? Pentru că vă era, pur şi simplu, poftă de guvernare. De ciorbă de burtă românească! Am mai fost cu voi. Dar, de ce nu mi-a fost bine cu voi, cu... ăi buni şi şmecheri din dreapta? Pentru că m-aţi ameţit cu idei, cu principii, m-aţi dus în stradă, m-aţi făcut să mă bat pentru voi şi m-aţi abandonat ca pe un copil handicapat pe care, oricum, nu l-aţi vrut niciodată. Mai mişto sunt amazoanele altora. Nu mă contraziceţi, că ripostez! Nu vreţi decât binele propriei societăţi şi vreţi să vă slugărească idealişti( ieftini aproape...) Ameninţaţi-mă! Abia aştept. Ruşine să ne fie! Pentru că ne-aţi păcălit iar. Iar şi cu biscuiţi nemţeşti. Aşa ne-aţi păcălit! Mă declar a fi în Opoziţie! Punct.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu