vineri, 6 mai 2016

La o cafea... de voie bună! Vom juca iarăşi "Angajare de clovn", uraaa! :)

Cât mă bucur pentru că am ocazia să vă invit din nou să vedeţi o piesă tare, tare dragă nouă- celor doi amatori şi maestrului nostru. Filippo(Vasile Toma), Nicollo(Gabi Caraconcea) şi Peppino(subsemnata) se vor reîntâlni- după aproape 5 luni de la premieră :)- şi, sperăm noi, vor reuşi să vă facă seara mai frumoasă, vă vor pune pe gânduri, însă vă vor face şi să râdeţi. Noi abia am aşteptat repetiţiile, nu mai zic faptul că abia mai avem răbdare până la noul spectacol! Între timp, însă, am servit azi o cafea în cinstea voastră, a tuturor prietenilor noştri! :D Dragii noştri, vă invităm, aşadar, la "Angajare de clovn" de Matei Vişniec, în regia lui Vasile Toma, miercuri, 11 mai, de la ora 18.30, un eveniment în cadrul Primăverii Culturale Giurgiuvene- Zilele Teatrului Giurgiuvean! Mulţumim Centrului Cultural "Ion Vinea", domnului Virgil Peţanca în mod special :) pentru tot sprijinul acordat- ca de fiecare dată! Mulţumim frumos, de asemenea, colegei şi prietenei mele de la Muntenia TV Cristina Moise pentru materialul despre spectacol, pe care îl veţi putea urmări în jurnalul de ştiri din această seară!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu